El guitarrista Ausiàs Parejo clausura amb èxit el cicle “A la Llum del Seu” amb un concert memorable
Ahir a la nit, el reconegut guitarrista Ausiàs Parejo va ser l’encarregat de tancar amb gran èxit el cicle de concerts “A la Llum del Seu”, una iniciativa musical que ha captivat a la ciutat de Gandia durant les darreres setmanes. L’actuació va tenir lloc a la majestuosa Col·legiata de Santa Maria, on Parejo va…