Els escolars de Gandia demanen més zones per a vianants i foment del transport elèctric en el Plenari de la Mobilitat
L’Ajuntament de Gandia ha acollit este matí el Plenari de la Mobilitat, presidit per l’alcalde José Manuel Prieto, en el marc de la Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible. En la sessió han participat 17 alumnes de sisé de primària dels centres educatius de la ciutat, que van resultar finalistes d’un concurs de redaccions sota…